top of page

"თამაშის მუსიკის კომპოზიცია და თამაშების ინდუსტრიის საწყისები," ალექსანდრე ჭოხონელიძის უახლესი კურსი CES-ში [ჯგუფის საორიენტაციო შეხვედრა 12.03.24]

Updated: Mar 30



სიხარულით წარმოგიდგენთ ალექსანდრე ჭოხონელიძის უახლეს კურსს "თამაშის მუსიკის კომპოზიცია და თამაშების ინდუსტრიის საწყისები".


ჯგუფის საორიენტაციო შეხვედრას ვუმასპინძლებთ 12 მარტს, 19:00-ზე.


კურსის მიზანია სტუდენტებმა მიიღონ შესაბამისი ცოდნა და პრაქტიკული ჩვევები თამაშებისთვის მუსიკის კომპოზიციის, მასთან დაკავშირებული პროგრამების და ასევე თამაშების ინდუსტრიის შესახებ, რაც გულისხმობს სტუდენტებისთვის შემდეგი ინფორმაციის გადაცემას:

  1. თამაშების და მათთან დაკავშირებული აუდიოს ტიპოლოგია და პლათფორმებისთვის კომპოზიციის პროცესის ცოდნა.

  2. ინტერაქტიული ციფრული გარემო და მისი აუსიო.

  3. თამაშების და ტექნიკური პლათფორმების არქიტექტურის განვითარება და ამჟამინდელი მდგომარეობა.

  4. თამაშების ინდუსტრიასთან დაკავშირებული ტერმინოლოგია, კონტაქტები, დემოს შექმნა, ტესტინგი და რენდერინგი.

  5. 8-ბოტიანი, ფოლი, ამბიენტ ეფექტების შექმნა და ფონური ხმის ეფექტების ბიბლიოთეკის გამოყენება, ხმის ეფექტები ანიმაციასთან მუშაობის დროს.

  6. აუდიო ეფექტების ინტეგრირება თამაშის ძრავაში UNITY-ს მაგალითზე.

  7. Middleware-ის გაცნობა (FMod, Wwise)

  8. თამაშების ძრავების ზოგადი გაცნობა

 

იმისთვის რომ კურსს შეუერთდეთ, უნდა ფლობდეთ ნებისმიერ DAW-ს (Ableton Live, Cubase, Logic, FL…) გქონდეთ ცოდნა, აუდიო ტრეკების შექმნის და ჩაწერის უნარი.

წარმატებით პროგრამის დასრულების შედეგად სტუდენტები შეძლებენ: ეფექტურად იმუშაონ კომპანიაში შესაბამის აუდიო პოზოცოაზე (თამაშების ხმის ინჟინერი, პროდიუსერი).


პედაგოგი: ალექსანდრე ჭოხონელიძე

ხანგრძლივობა: 2 თვე

საათები: კვირაში 4 საათი 

ფასი: 740 ლარი

ენა: ქართული




bottom of page